1998: werken bij verkeerskundig bureau. Onder andere bezig gehouden met ontwerp van diverse projecten, waaronder rotonde Malden.

Functie: verkeerstechnisch tekenaar bij de afdeling Verkeerstechniek.
De doelstelling van deze functie is om de verkeerskundige vraag die door collega’s van andere afdelingen is onderzocht uit te werken tot de te maken oplossing. In deze een voorrangskruising om te bouwen tot een rotonde in Malden. Verdere ervaringen bij Goudappel Coffeng waren vooral gebaseerd op:
– uitwerken kruispunten tot rotondes
– uitwerken inrichting verblijfsgebieden in 30 km/u-zones
– omschrijven van de verkeersoplossing en vervolgens integraal te komen tot een totstandkoming van een gedegen rapport met resultaten voor de opdrachtgever
– uitwerken conform RONA en ROA van verkeerstechnische oplossingen op provinciale wegen (o.a. Friesland en A12 tussen Duiven en Arnhem) en snelwegen.
– zichtbaar bij deze functie is het uitwerken van verkeerstechnische oplossingen, waarin de nadruk gelegd wordt op inpasbaarheid in de omgeving, berijdbaarheid van de te maken oplossing en overzichtelijkheid hiervan. De technische uitwerking in materialen is de vervolgstap (civiel).

Gerelateerde projecten

  • 2003: als hoofdontwerper gewerkt bij de gemeente Arnhem en me bezig gehouden met o.a. de planstructuur van een te realiseren ViNeX – locatie (planning: 6400 woningen) Schuytgraaf.

  • 2002: Herinrichting van de poort / ingang van Ede vanaf de snelweg.

  • 2001: als Verkeerskundig ontwerper gewerkt bij de gemeente Ede en diverse verkeersprojecten uitgewerkt

  • 1997: afstudeerproject A12 – Duiven, Westervoort, Arnhem (Velperbroekcircuit)